DNA ERA
eCommerce s DNA testamiRedizajn nevyhovujúcej verzie
Návrh UX a vizuálneho dizajnu mal na starosti náš partner Studio 001. Počas dizajn workshopov sme pridali ruku k dielu a v rámci konzultácií sme prispeli nie len technickými možnosťami, ale aj nápadmi na vylešenie celého vizuálu.
Vizuálny pagebuilder
Pre implementáciu dizajnu do funkčného riešenia sme vybrali vizuálny pagebuilder Elementor, v ktorom je vytvorený celý systém šablón a komponentov. To nám umožnilo rýchle dodanie celého projektu, ale aj efektívnu prácu na budúcich úpravách počas rôznych marketingových kampaní.
Multijazyčnosť
Celý eshop je aktuálne lokalizovaný do 2 jazykov pre predaj na Slovensku a v Česku, je však pripravený na pridanie ďalších jazykových mutácií.
Okrem toho sme opravili funkcionalitu pluginu pre newsletter, ktorý bol neaktuálny a nepracoval správne.
Pre ešte väčšie pohodlie zákazníkov sme implementovali aj viacero mien a k štandardným Eurám pribudli aj České koruny.
Integrácie
Pre efektívny marketing pre eshop bolo potrebné integrovať viacero externých služieb a systémov. Okrem už klasických nástrojov ako Google Tag Manager či Google Analytics sme integrovali aj HubSpot či HotJar.
Okrem marketingových nástrojov sme integrovali aj Superfaktúru a platobnú bránu CardPay, ktorá vie spracovať platby v Eurách aj Českých korunách.
Migrácia a spustenie
Keďže eshop bol v plnej prevádzke aj počas doby trvania návrhu a implementácie redizajnu, bolo potrebné dobre naplánovať proces spúšťania nového riešenia.
Hlavné výzvy počas tohto procesu boli spojenie novej databázy a živej databázy. Tu stojí za zmienku migrácia vyše 30 000 zľavových kódov.